IZBA ADWOKACKA W ŁODZI
adwokatura polska
wyszukaj adwokata

OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA W ŁODZI - O WIZERUNKU, REKLAMIE I KONKURENCJI

Drukuj artykuł drukuj artykuł

W dniu 8 października 2016 roku odbyła się konferencja „Adwokatura. Wizerunek – reklama – konkurencja” zorganizowana przez połączone komisje wizerunkowe Okręgowej Rady Adwokackiej w Łodzi i w Warszawie. W łódzkim hotelu „Ambasador” kilku dziekanów, w tym adw. Wiktor Indan-Pykno, delegaci na Krajowy Zjazd Adwokatury i przedstawiciele wszystkich izb wysłuchali ciekawych wykładów oraz prezentacji panelowych.


Redaktor Marek Kacprzak, dziennikarz „Polsatu” radził „jak komunikować, by być słuchanym oraz jak słuchać, by komunikować”. Dr Anna Łaszkiewicz z Wydziału zarządzania UŁ wypunktowała zalety i mankamenty kampanii wizerunkowych prowadzonych przez adwokacki samorząd.


O promocji adwokata w USA barwnie opowiedział adw. Wojciech Bergier z Krakowa. Zaprezentował wysokobudżetowy materiał reklamowy jednej z kalifornijskich kancelarii. Oglądając panią mecenas na desce surfingowej i wysokiej klasy animacje znaleźliśmy się w całkiem innym świecie.


Z wielu panelowych wypowiedzi wynikało, że nadchodzi czas, by adwokatura jako całość zmierzyła się z tematem reklamy. Akcentowano różnice między informacją a reklamą. Padały głosy, że obecny zakres dozwolonej informacji jest zbyt wąski.


Nie ulega wątpliwości, że zagadnienia wizerunku, informacji, reklamy i konkurencji pojawią się na listopadowym Krajowym Zjeździe Adwokatury. Łódzka konferencja okazała się bardzo pożytecznym wstępem do czekającej nas debaty.

Rzecznik Prasowy ORA adw. Ewa Wielińska

KALENDARIUM

Sprawdź jakie wydarzenia czekają Cie w najbliższym czasie
Listopad 2024
PON WT ŚR CZW PT SOB NIE
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Adwokatura Toruń

trwa wgrywanie strony Adwokatura Toruń...